השר מאיר פרוש: "עכשיו צריך להקים מנהלת למירון"

מערכת האתר No Comments on השר מאיר פרוש: "עכשיו צריך להקים מנהלת למירון"

שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע': "מי שמקבל אחריות ואולי תשבחות, לקח את את האחריות גם אם זה לא יצליח. את ההפקת הלקחים לא נציע היום, אלא בישיבה מסודרת עם המשטרה". לגבי חוק הגיוס: "אנחנו דורשים עוגנים שלא יוכלו לבטל את החוק. בכל מצב צריך להיות לנו ברור מה רוצים לומר לנו. אנחנו דורשים את ביצוע ההסכם, ועומדים על מה שמגיע לנו"

צילום: דוד כהן פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש ליענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע": "בחסדי ה' האירוע עבר אחרי תפילות של יהודים, שזה יצליח. מי שמקבל אחריות ואולי תשבחות, לקח את את האחריות גם אם זה לא יצליח. את ההפקת הלקחים לא נציע היום, אלא בישיבה מסודרת עם המשטרה שהיא גורם חשוב באירוע".

"לא היה קל, אבל מי שארגן את האוכל, עשה במקצועיות. הרב הולצמן שארגן את הסדרנים עשה את זה בצורה מוצלחת. מתחם הציון תחת "המקומות הקדושים" ומשרד הדתות. אבל לגבי מירון צריכים להקים מנהלת שתתפעל את האירוע הגדול ותיקח עליו אחריות"

"לא מכיר שינויים לגבי יום ירושלים, יעדכנו אותנו כשצריך. גם כשהיה החיסול בעזה, הכל היה מתואם בחפ"ק במירון, אני הייתי שם והפרויקטור דייטש היה בשטח. אנחנו יודעים שהצבא עושה הכל כדי להילחם בכוחות הרשע והטרור. אינני בקיא בפרטי צעדת הדגלים, יש פעולות שנעשות ואי אפשר לדבר עליהן, מנסים להביא לרגיעה"

"לגבי חוק הגיוס אמר השר פרוש: "אנחנו רוצים שהעניין יוסדר, ויהיה דיחוי למי שלומד כדי שיוכלו לשבת וללמוד. אנחנו דורשים עוגנים שלא יוכלו לבטל את החוק. בכל מצב צריך להיות לנו ברור מה רוצים לומר לנו. אנחנו דורשים את ביצוע ההסכם, ועומדים על מה שמגיע לנו".

האזינו



0 תגובות